פורום ביקורת מסעדות
נושא: קפה לואיז רמת החייל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/09/2017 | 08:51
1
303
רציתי בלהזמין מסעדה לבופה בשבת. ניסיתי את קלארו וסילו (על משייה ויתרתי מראש בהתראה כה קצרה)- הבעיה בשתיהן שבשבת השהות מוגבלת לשעתיים. לא התאים לי וויתרתי. חבל שהם לא נותנים עוד חצי שעה-שעה שנוכל לאכול בנחת.
בסוף איכשהו זכרתי את קפה לואיז שהייתי בעבר בסניף שלה ברוטשילד לפני שנסגר והחלטתי להזמין לסניף ברמת החייל.
 
הזמנו
בוקר פועלים- שזה מעין טורטיה (בתפריט רשום לאפה אבל זה דק ומזכיר יותר טורטיה) עם תבשיל חומוס עדשים ועגבניות שרי- המנה שלי. לא מנה מוצלחת- התבשיל היה בעל טעם מתוק מדי. לא התחברתי לטעמו והרוב נשאר בצלחת. העגבניות היו חמוצות מדי וגם הן נשארו בצלחת. 
רק שחזרתי הביתה ראיתי שבתפריט מופיע סלט ירוק- לא קיבלתי אותו. 

שאר יושבי השולחן הזמינו ארוחת בוקר רגילה וארוחה טבעונית.

ארוחת הבוקר הטבעונית כללה חומוס עדשים, טופו ירוק, טחינה, זיתים ועוד. בנוסף מקבלים לביבות בטטה אגוזים. החומוס עדשים היה אותו חומוס עדשים מהמנה שלי, אני לא אהבתי אבל מי שהזמין כן אהב אותו. הטופו הירוק כלל טעם שתלטני של שמיר, גם פה נחלקו הדעות- אני פחות אהבתי, אחרים אהבו יותר. 
הלביבות בטטה היה קונצנזוס- יבשות וסתמיות. 
 
הארוחת בוקר הרגילה היתה די סטנדרטית, אין הרבה מה להרחיב. בלט לטובה- ממרח שום טעים. 
ביג נו היה הלחמים- היו כמה לחמים ולחמניות מחוממות- הלחמניות היו קשות והרגישו לא טריות במיוחד. הערנו למלצרית , שהשיבה שאלה הלחמניות שיש והן נאפו בבוקר. ביקשנו לחם רגיל במקום הלחמניות האלה.

נקודת האור הכי גדולה– שייק טחינה ובננה (ועוד כמה מרכיבים על פי התפריט) נהדר, הטעם הוא טעם של חלבה ובננה- מאוד אהבתי, שילוב טעים ביותר שסגר את הפינה של הקינוח. בתוספת 10 שקל לארוחת הבוקר (במקום מיץ רגיל). שווה בהחלט.

לסיכום- לא היה מוצלח, יחד עם זאת מגיעה מילה טובה לקפה לואיז על הניסיון לצאת מהשגרה המשעממת לעייפה של אוכל בתי קפה גנרי של רוב הרשתות. לא פוסל לחלוטין חזרה לשם, רק אבחר מנות אחרות (בסניף ברוטשילד שנסגר בינתיים אכלתי מנות אחרות שהיו כן טעימות)