פורום ביקורת מסעדות
נושא: אברטו בגדרה, וניס ביץ' בחוף ראשל"צ   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/09/2017 | 09:03
354
 
אברטו,  שישי  בבוקר,  מקומות הוזמנו מראש.
המקום יפיפה! יש חצר מטופחת ומקסימה,  וגם חלל המסעדה מעוצב ונעים ומשרה אווירה של רוגע ונינוחות.
 
כשהגענו התבקשנו להמתין בפינת המתנה, יחד עם זוג נוסף, וקצת שכחו  מאיתנו.  כשניגשנו שוב לקבלה מייד הושיבו אותנו.  המלצרית שלנו היתה מקסימה,  ולא הציקה.
 
לשולחן  הגיעה צלחת עם 3 לחמים מצויינים (כפרי עם גרעינים,  לחם שאור עם משמשים ועוד לחם  ששכחתי את שמו),  עם חמאה רכה ומצויינת.
 
הזמנתי  אגס בנדיקט- ביצים עלומות, קריספי פולנטה, תבשיל תרד, פרמז'ן וקציפת הולנדז (​₪89),  והוא הזמין פריטטה פירנסה סטייל - תפו"א, קורנביף בשר, בזיליקום, תרד, ברוקולי ומוצרלה באפלו (​₪89).  שתי המנות היו טובות מאוד. המנה שלי היתה עדינה,  הפולנטה היא לא פחות מהברקה בעיני,  מנה נהדרת.
 
הבעיה היתה עם שאר האוכל-  כלומר הסלטים,  שרמתם היתה מאוד לא אחידה.  סלט החסות היה נחמד מאוד וגם גבינת המוצרלה עם הבלסמי,  אבל  סלט החצילים הקלויים היה תפל והיו בו חתיכות גדולות של קליפה שרופה.  הייתי מוסיפה לו  שום ומיץ לימון כי הוא היה ממש אנמי.  גם הסלק הקלוי עם היוגורט היה סביר מינוס, וגם הצזיקי.  הטחינה היתה ממש גולמית,  ללא שום תיבול,  והמטבוחה שעליה היתה סתמית.  סלט השוק היה נחמד.  התחושה של שנינו היא שיש במטבח מישהו שלא בטוח בעצמו  ומעדיף לא לתבל, וחבל.  יש מנות שמתאימות לתיבול עדין,  אבל צזיקי ראוי שיהיה בו קורטוב של שום,  ושל מליחות.  סתם יוגורט עם רצועות מלפפון זה ..... פחות לטעמי.
זיתי הקלאמטה היו טעימים אבל חלקם הגיעו מגולענים וחלקם עם הגלעין...  מוזר.
הלבאנה היתה תפלה ממש,  וגם הפלפל הקלוי שהגיע איתה. 
 
שורה תחתונה- מקום נחמד מאוד,  לא חושבת שאבוא במיוחד כיוון שאכלנו את הדברים שנראו לי מעניינים,  אבל אם נהיה באזור אשמח להגיע.
 
בשבת בבוקר הלכנו לים בראשל"צ,  ליד מסעדת פרנצ'סקה,  והחלטנו לאכול צהריים במסעדת וניס ביץ' על החוף.  היינו 4 מבוגרים  +  2 ילדים,  ללא ציפיות.
 
הילדים אכלו בייגל טוסט (שהגיע ללא רוטב פיצה,  אבל הילדים היו כ"כ רעבים  שויתרו על החזרה למטבח),  שהגיע עם סלט  נחמד.
המבוגרים אכלו קבב הבית עם צ'יפס,  המבורגר עם צ'יפס ואני אכלתי סלט חלומי.  הכל היה נחמד,  לא מבריק או מדהים אבל בהחלט בסדר גמור ומתאים לאווירה הקלילה.  הצ'יפס תעשייתי לגמרי.
שתינו לימונענע ברד גרוס שהיה מצויין,  ופרישייק טעים.
 
סכה"כ נחמד מאוד,  וסגר לנו את הפינה של ארוחת הצהריים.