פורום ביקורת מסעדות
נושא: תנורין, צומת מגדל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/09/2017 | 22:40
1
239
לפני כמה חודשים העלתי דיווח אוהד על מסעדת תנורין בצומת מגדל. מסתבר בדיעבד שטעיתי והדיווח למעשה מתייחס למסעדת תנורין שבצומת כח, על יד קריית שמונה. גם שני הדיווחים הנוספים במנוע החיפוש של מסעדת תנורין קוטלגו כתנורין מגדל למרות שהם נכתבו על תנורין קרית שמונה.
 
אז קודם - תיקנתי את הקיטלוג במנוע. עכשיו הדיווחים של המסעדה מקוטלגים תחת קרית שמונה. מקווה שזה ימנע מאחרים ליפול בטעות שהטעתי את עצמי, ושבגללה הפעם באמת הגענו לתנורין שבצומת מגדל. גם היא שוכנת בתחנת דלק, אבל במבנה משלה ולא כחלק מהמרכז המסחרי כמו שזה בקרית שמונה.
 
להבדיל מהמסעדה בקריית שמונה, הפנים של המסעדה מרגיש יותר כמו חדר אוכל של מלון מאשר כמו מסעדה, בעיקר בגלל השולחנות הארוכים. התפריט דומה, אבל נעדרו ממנו כמה מנות משובחות כמו הסמבוסק המעולה של קריית שמונה.
 
על הסלטים ויתרנו גם כאן. 40 שקלים לאדם שאין סיכוי שהם שווים את מחירם. העדפנו להתרכז במנות של המטבח הערבי. בגדול - כל המנות היו פחות מוצלחות מאלו שהוגשו בקריית שמונה.
 
התעלתה הלבנה שמוגשת עם נענע שממש משדרגת את הטעם שלה. היא היתה סמיכה יותר ללבנה הנפוצה בארץ, וגם היתה פחות חמוצה. לטעמי - לבנה מעולה. גם את הטחינה שהוגשה עם הקובה והקבב ממש ממש אהבתי. 
 
לצערנו דווקא השישברק הוגש ברוטב חמוץ מדי. יותר מדי יוגורט ברוטב די הרסו לי את המנה שבקרית שמונה היתה חלומית. גם הכיסונים היו קטנים ודחוסים יותר. כאמור מנה שבקריית שמונה חוסלה תוך שניות. 
 
קובה - מוצלח מאד. גם כאן המעטפת היתה במרקם מעולה. לתשומת לב מסעדת רסטו רמת החייל שחוץ מפעם אחת ב-3.5 השנים שאני שם היא דופקת קובה עם מעטפת במרקם שדורש מסור. גם כאן - לא משתווה למושלמות של הקובה שאכלנו בזמנו בקריית שמונה אבל אולי המנה שהיתה הכי קרובה למה שזכרנו משם.
 
קישואים ממולאים בבשר. מנה לא מוצלחת. הקישואים שהגירו המון נוזלים שהתערבבו עם הרוטב על בסיס יוגורט (פחות חמוץ משל השישברק) הפכו את כל המנה למסמורטטת, וגם המילוי היה סתמי ולא התעלה. מנה שבעיקר עשתה לי געגועים לכרוב הממולא של רומניה. 
 
גם הקישואים וגם השישברק הן מנות די יקרות - סדר גודל של 70/80 שקל. ניצחון נוסף של המרפי שאומר שהמנות היקרות בארוחה יהיו גם הפחות מוצלחות.
 
השירות גם כאן עמד יפה בעומס. כל מנה שהיתה מוכנה תוקתקה מהמטבח היישר אלינו והגיעה חמה, לא חיכינו יותר מדי לאף מנה וגם לא היתה כל בעיה לתקשר עם המלצר. 
 
הארוחה עצמה לא היתה "נפילה" כמו שחששתי שיקרה כשקלטתי שמדובר במסעדה אחרת ממה שחשבנו, אבל גם לא הצליחה לגרד את ההנאה שבארוחה במסעדת האחות הצפונית יותר. במנוע כאמור תיקנתי, מקווה שזה לא הטעה אף אחד...