פורום ביקורת מסעדות
נושא: פיפי'ז, מקום של אוכל תאילנדי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/10/2017 | 12:31
2
356
אתמול קפצתי לפיפי'ז עם שתי  ידידות. המקום ממש קטן, ושמעתי שיש שם תורים, אבל ככל הנראה הגענו בזמן טוב (מוצאי חג) והיה כמעט ריק. במקרה הזה של מסעדונת עם אולי ארבעה שולחנות, "כמעט ריק" לא אומר הרבה, מה שכן - קיבלנו המון יחס אישי ומיקום השולחן איפשר לדבר בקלות עם פיפי, בעלת המקום.
אז מה יש שם? אוכל תאילנדי עם טעמים חזקים מאוד, הרבה מנגו, מנות קטנות וזולות. טעמנו מרק טום-יאם לא שגרתי (עם מנגו!), מנת פטריות שיטאקי משגעת, מנת ביצה בשם mother of dragons שפחות עפנו עליה, סלט מלפפונים ומנגו שיה הנהדר, עם המון קרנצ'יות של בצל מטוגן (לא יודע מה בדיוק פיפי עושה לבצל שלה אבל הוא יצירת מופת קטנה), ומנת המופת של הערב, ספיישל בטן חזיר בלחמניה עם ירקות והכל עטוף רוטב בוטנים. לצערי הרב הסתבר שהתפריט הולך להשתנות ואין כוונה להציע שוב את הספיישל הזה, וחבל, כי בטן החזיר הזו היתה מופלאה, גם לכשעצמה (הקרנצ'יות של שכבת השומן היתה מושלמת) וגם בתוך הלחמניה עם התוספות.
בקיצור, למי שלא נרתע מטעמים תאילנדים, ואולי פחות שם דגש על אותנטיות ויותר על יצירתיות מקומית, מצאו לכם זמן טוב להגיע לשם כשאין יותר מדי לקוחות ושבו לאיזו מנה או ארבע.