פורום ביקורת מסעדות
נושא: טאיזו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/10/2017 | 15:01
4
490
בטאיזו היינו לפני כמה שבועות כדי לחגוג את היום הולדת של הבן זוג. מזמן רצינו לתת לטאיזו הזדמנות נוספת אחרי שפעם קודמת (לפני 3 שנים) היינו בערב הודי שהיה בינוני ומאז שמענו המון מחמאות על המקום.
המלצר הנחמד הציע את מסלול הטעימות וציין שניתן לבחור את התקציב ושבדרך כלל מדובר באזור ה-250 שח לאדם לפני קינוחים ואלכוהול. בגלל שבאנו לחגוג אז זרמנו איתו כאשר אמרנו מראש שאנחנו קצת בעייתיים מכיוון שהבן זוג הוא אוכל כל ואילו אני גם אלרגית לשרימפס וחבריו אלא גם בהריון אז מוגבלת במה שאני יכולה לאכול. המלצר אמר שזו לא תהיה בעיה ואכן זו לא הייתה בעיה. הוא הוציא לנו לאורך כל הארוחה מנה אחת משותפת ועוד מנה קטנה לכל אחד מאיתנו וזאת בשלושה סבבים. 
 
סבב ראשון:
סלט דפי שעועית כמנה משותפת - מנה די קטנה אבל הייתה לנו מאוד טעימה. הרוטב היה טיפונת כבד. (52 שח)
דאמפלינג שנחינזי 2 יח׳ בשבילו - זו מנה שמאוד רציתי לנסות אבל התברר שיש שם איזה רכיב שמבוסס על שרימפס (ולא מופיע בתפריט... מה שבעיניי קצת בעייתי) דווח כטעים מאוד (42 שח).
פוט סטיקרס מנגולד בשבילי - היה טעים, עם רוטב מעולה ממש אבל טיפטיפונת שומני לדעתי. (44 שח)
 
סבב שני - 
חצי ירקות סיניים  - מנה נוספת שממש רציתי לנסות אבל האמת שהמנה הייתה בינונית למדי לטעמי. פחות מה שציפיתי ממנה שמורכבת מפטריות (44 שח)
באו טונה בשבילו - דווח כמנה הכי טעימה בארוחה (36 שח)
לחם ברווז בשבילי - פה הייתה קצת תקלה והמנה לא הגיע יחד עם הסבב אלא משמעותית אחריו, עכשיו גם ראיתי שלא חויבנו עליה אבל אני לא יודעת למה. מנה יחסית גדולה ומאוד טעימה (אכלנו חצי חצי) הגיע עם מטבל יוגורט הודי. הייתה די חריפה וכבדה אבל כאמור מאוד מאוד טעימה (לפי התפריט 62 שח)
 
סבב שלישי ואחרון - 
בשלב הזה כבר הייינו די שבעים אבל עדיין סיימנו את המנות הנוספות שקיבלנו: 
פילה בר ים טנדורי - היה טעים אבל לדעתי לא ברמה שמצדיקה את המחיר של 148 שח.
נמס פרגית - ציפיתי למשהו קצת יותר קליל אבל היה טעים והרוטב שטובלים בו היה ממש מעולה (68 שח ל-2 יח׳)
 
לקינוח לקחנו אננס צלוי שהיה מוצלח (54 שח) וקיבלנו 2 אצבעות שוקולד חביבות אבל לא ממש מתאימות לארוחה לדעתי.
 
שתינו הוא קוקטייל ג׳ינג׳ר וג׳ין שדווח כטעים (62 שח) ואני קוקטייל וירג׳ן על בסיס רימונים שגם היה ממש טעים וגם ממש גדול (27 שח) ומאוד שימח אותי שיש קוקטייל ללא אלכוהול דבר שכמעט ואין במסעדות משום מה.
 
סהכ היה טעים ומוצלח, המנות שאני אכלתי היו קצת כבדות לדעתי והייתי שמחה לאזן את זה במנות קצת יותר קלילות אבל אני מניחה שזה נובע בעיקר בגלל מגבלות ההריון (אי אפשר דגים נאים...). 
 
השירות היה מעולה ומאוד נהנינו, זה סוכם שגם אם מהאוכל עצמו לא התעלפנו (אבל היה מאוד טעים) החוויה עצמה הייתה מאוד מוצלחת.