פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת פיצ'ונקה בנס הרים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/10/2017 | 23:02
4
369
מסעדת פיצ'ונקה בנס הרים.
 
ערב חג, צהריים, 2 מבוגרים ושלושה ילדים שסיימו טיול במערת הנטיפים (כלום לא השתנה שם מאז ימי כילדה בטיול בי"ס וכנראה שגם כשניניי יהיו ילדי בי"ס בטיול השינויים, אם יהיו, יהיו מינוריים ).
 
מהמקום נשקף נוף יפהפה וכל איזור החוץ (בו ישבו אורחי המסעדה) פורח ומלבלב.
 
על אף שעת הצהריים המקום היה בעיקר רייק.
 
האוכל היה טעים ברובו אולם השירות היה מבולבל.
 
איך שהתיישבנו ועם הגשת התפריטים ביקשנו בקבוק מים. חזרנו על הבקשה עוד מספר פעמים אח"כ וכשכבר הגיעו המים, לא הביאו די כוסות לכולם. עד שהגיעו יתר הכוסות חלקנו בינינו ואז נגמרו המים וביקשנו עוד מים ועוד כוסות.
 
ייאמר לזכותם שהמים הגיעו בבקבוק יין וגם היו קרים.
 
בחרנו להתחיל עם הילדים, כמובן שניצלונים וצ'יפס. לרוב אני מזמינה מנת שניצל אחת לשניהם מתפריט המבוגרים, אבל מנת המבוגרים כללה שניצל מבקר ולא רציתי לקחת סיכון מבחינת הטעם והמחיר אז הלכתי על מנת הילדים. להפתעתי, השניצלונים, כמו גם הצ'יפס, לא הגיעו משקית אלא נראה והורגש כי הוכנו במקום והיו טעימים מאוד! לצערי, לא ניתנה אפשרות תוספת אחרת לגיוון.
 
אני לקחתי המבורגר 300 ג' עם בצל מטוגן (התוספת היחידה הכלולה במחיר) והחברה הזמינה פטוצ'יני ברוטב אליו-אוליו, עלי מנגולד, צנוברים ובזיליקום.
 
ההמוברגר היה נהדר, אולם הגיע ללא הבצל המיוחל (גם השולחן ליד קיבל ללא בצל) ותזכורת למלצר הביאה את הבצל במהרה.
 
גם הפטוצ'יני היה מוצלח מאוד!
 
הילדים חיסלו את המנה שלהם ולכן הזמנו מנת שניצלונים נוספת.
 
תוך כדי העיקריות החלטנו להזמין סלט  פיצ'ונקה - חזה עוף מוקפץ בפסטו, פלפל קלוי מצופה בשומשום, עגבניות טריות, מלפפון ובצל אדום על מצע חסה.
בתפריט יש מנה נוספת בשם פיצ'ונקה (שם מדובר בכבדים ביין) והמלצר טעה והזמין אותה במטבח. אחכ הטעות תוקנה וקיבלנו (באיחור רב, בהתחשב בזה שמדובר בסלט ועוד אחרי שראינו מה הגיע ) צלחת גדולה שנראה ששפכו עליה שקית עלי בייבי ומעל הניחו רבע בצל סגול פרוס, רבע עגבניה פרוסה, 2 חצאי פלפל קלוי שהשומשום היה ממש לא קשור וגם לא קלוי וחצי מלפפון פרוס. היו כ 6 רצועות חזה עוף שהיו טעימות. אכזבה גדולה !
 
השירותים נקיים אולם התאים צפופים ביותר.
 
יש חניה בשפע.