פורום ביקורת מסעדות
נושא: הפינה הירוקה, פארק הירקון תל אביב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/10/2017 | 16:34
266
 
בשישי בצהריים  טיילנו  בפארק עם הטף ועוד חברים, וכיוון שהילדים היו רעבים החלטנו לנסות את הפינה הירוקה שהיתה במרחק הליכה קצר.
המקום היה יחסית ריק אחרי שסיימו אירוע לא קטן. למרות זאת השירות היה מעט מבולבל,  מלצרים התרוצצו אך היו נחמדים ואדיבים  גם אם לא תמיד היה קל לקבל את תשומת ליבם.
 
היינו 8,  מתוכם 4 ילדים.
2 ילדים הזמינו "פיציטת ילדים" -  פיצה על בסיס טורטיה,  בתוספת זיתים שחורים (אין ירוקים),  בעלות מופרכת של 39 ש"ח.  היה להם טעים וה"פיצה"  חוסלה.
ילד אחד ביקש ספגטי ברוטב שמנת  פטריות (48 ש"ח) -  קיבל מנה נדיבה וטעימה והיה מרוצה (וגם ההורים שסחבו לו קצת).
ילדה אחרת ביקשה קאמפנלה (פעמוני פסטה)  ברוטב חמאת לימון -  הגיעה מנה נדיבה עם פסטה צבעונית,  אולם המנה היתה גדושה בצורה חריגה בשמיר קצוץ,  שלא הופיע כלל בתיאור המנה בתפריט. הילדה טעמה ולא אהבה,  טעמתי גם אני והבנתי אותה-  גם מי שמאוד אוהב שמיר,  ואני מאלה,  יתקשה לקבל כמויות כה אדירות של שמיר במנה.  
לבקשתנו  המנה הוחלפה בפיצטת ילדים ולא חוייבנו עליה.
 
אחד המבוגרים הזמין פפרדלה ארטישוק -  מנה נחמדה מאוד,  הפסטה טריה וכייפית אולם חלק ממנה היה נוקשה (כנראה לא עורבב בזמן הבישול והפסטה נדבקה לעצמה).
מבוגר אחר קיבל את אותה המנה בטעות  למרות שהזמין רביולי ארטישוק אליו אוליו.
מבוגר נוסף  הזמין סלט אגסים צלויים שהיה מצויין, ואני הזמנתי סלט חם של פטריות,  אספרגוס וארטישוק ירושלמי-  מנה נחמדה מאוד,  הייתי מגישה אותה על מצע חסות כדי לתת לה יותר נפח.
 
השירות היה מבולבל אבל אדיב וחייכני.  
 
לא נחזור במיוחד כי אין סיבה,  אבל  אם אתם בפארק ולא רוצים ללכת עד הנמל  זו אופציה סבירה.