פורום ביקורת מסעדות
נושא: Bao Soho  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/10/2017 | 17:32
305
מסעדה קטנטנה ומלאת הייפ בסוהו. מוקמה בטופ 10 ברשימת מאה המסעדות של טיים אווט הלונדוני וגם הייתה בצמרת של כמעט כל רשימה שעברתי עלה.
יש להם כבר סניף גדול יותר שאפשר להזמין בו מקום, אבל הלכתי על הגרסה המקורית. חבר שעבר לגור בממלכה הצטרף ואחרי עשר דקות בתור נמצא לנו מקום ליד המטבח.
ניסינו 7 מנות בתפריט הקטן והדיי זול. כולן נעו על התפר שבין טעים ל-ואוו.
התפריט מחולק למנות קטנות (כ-8 מנות) ולבאו (4 בשריים, 1 צמחוני ו-1 קינוח).
 
מהצלחות הקטנות לקחנו:
- עוף טאיווני מטוגן עם רוטב חריף (5.5 פאוונד). יש איזה טירוף סביב עוף מטוגן בשנים האחרונות שנראה לי קצת מוגזם. מצד שני, הייתי יכול לאכול אינסוף מהנאגטס האלו.
- חציל, וונטון קריספ (3 פאוונד). זה התיאור שהופיע בתפריט. הייתי מגדיר את זה כגרסה יפנית של חציל בטעם כבד. הגיע עם 4 חתיכות בצק וון טון מטוגן לאיסוף הכבודה. טעים, אבל הייתי מנסה משהו אחר פעם הבאה.
- עוגת דם חזיר (4 פאוונד). מנה יפיפיה, עם חלמון כתום שיושב על העוגת דם/בלאק פודינג. בעיני זה היה מעולה+, אני מניח שצריך לאהוב את הז'אנר.
 
באו:
- קלאסי (4.5 פאונד). בשר חזיר, אבקת בוטנים, ירוקים מותססים (כך בתפריט) וכוסברה.
בעיני זה היה הבאו הכי טעים כולם. הטעם של הבוטנים היה מאוד דומיננטי, אבל זה גם אחד הטעמים החביבים עלי. הבאו עצמו היה ענן דיי מושלם ושונה מאוד מכל מיני גרסאות של בצק דביק שאכלתי בעבר.
- חזיר קונפי (5 פאונד). בטן חזיר, רוטב חריף, שאלוטס מיובש.
בטן חזיר זה טעים.
- עוף מטוגן (5 פאונד). עוף במרידנת חלב סויה,. מיונז-סצ'ואן, קימצ'י, באו עם שומשום.
זה הייתה המנה האהובה על השותף שלי לארוחה. הוא מאוד אוהב עוף מטוגן.
- כבש (5 פאונד). כתף כבש, רוטב כוסברה, מיונז-שום, צ'ילי מוחמץ.
הכי פחות טעים בעיני מהמנות שהוגשו, אבל עדיין מנה טובה מאוד.
 
הייתי מנסה את כל המנות בתפריט ואת תפריט השתיה המעניין/מוזר. תענוג של מקום. סה"כ 36 פאונד כולל טיפ (165 שקלים) לארוחת צהריים מלאה (מניח שבשביל להתפוצץ צריך עוד מנה אחת).