פורום ביקורת מסעדות
נושא: סנטה קתרינה- ביקור מוזר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/11/2017 | 13:37
2
642
היינו אתמול לעסקית צהריים
האוכל היה בסדר, לא יותר
ובעיקר ההתנהלות של המסעדה הייתה לא מוקפדת בעליל
 
דבר ראשון- כששאלתי בטלפון על חניונים בסביבה אמרו לי שיש חניון ממש ברחוב. כשהגענו ב-14:00 ראינו שהחניון פרטי ופתוח לציבור רק מ-16. לא נורא אם לא היינו עם מישהו שמתקשה בהליכה וצריך גישה קרובה, אבל מילא. עדכנו את המארח שידייקו להבא בהנחיות, הוא אמר שלא איתו דיברנו בטלפון (אז מה?) אבל שיעביר הלאה ל"טלפניות".
כשהתיישבנו לקח איזה 10 דקות עד שניגשו אלינו ואז במועד ההזמנה- נאמר לי שהמנה שרציתי להזמין נגמרה (כוסא מחשי). לא הבנו איך נגמרת מנה במסעדה כ"כ מוקדם.
אחרי כמה דקות מחשבה הזמנתי משהו אחר ואז נאמר לאמא שלי שגם המנה שלה נגמרה (מוסר ים עם כדור אורז). פה כבר התחלנו להתעצבן ושאלנו את המלצר מה הקטע. הוא היה קצת נבוך ובדק בפנים, ואז אמר שאפשר להזמין את הדג. אמרתי לו בחצי צחוק שאני מקווה שלא הוציאו את המנה מהזמנה של שולחן אחר..
הגיע האוכל- על הזמנת עיקרית מהעסקית מקבלים את כל הראשונות ללא עלות. חמוצים, סלט, בייגל עם שמנת, מסבחה, חציל בטחינה, משוויה עם המאירי. חלק מהמנות היו בגודל ביס. הרבה דברים היו חריפים ללא אזהרה מראש- אני אוהבת, לאמא שלי נשרף הגרון.
עיקריות- מסאחן עוף היה טעים.
ספגטי קלמארי היה תפל ודל (קלמארים טעימים עם מעט פלפל חריף בתיבול שום ושמן זית). אחרי הוספת מלח-פלפל היה בסדר אבל לא מעניין- היה צריך להיות יותר עשיר בירקות או חמאה או שום או הכל ביחד.
מוסר ים- טעים, במיוחד הירקות הקלויים מסביב, אבל קטן. כדור האורז לא יצא איתו והיה צריך לשאול לגביו. הגיע אחריו.
 
קינוחים- הזמנו בסבוסה ופנקוטה, שאחד מהם הגיע על חשבון הבית וזה היה נחמד.
לצדן אבא שלי הזמין מקיאטו ארוך שלגביו נאמר שאין להם חלב כי אין מקום במטבח למכונת קפה עם מקציף. טווובבבבבבב... הזמין אספרסו.
בסוף הקפה לא הגיע וגם ככה היינו לחוצים לזוז אז פשוט ביקשנו חשבון (שהוא לא הופיע בו) וסיימנו.
 
זו מסעדה זו?