פורום ביקורת מסעדות
נושא: לאגו, מעלה אדומים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/11/2017 | 14:42
188
זה במסגרת הטיול מהעבודה שביקשתי עליו המלצות אז למי שאי פעם יהיה באיזור... רושם בקצרה.
 
לא מדובר ממש במקום שהוא בתוך מעלה אדומים אלא ממש בצמוד לכביש 1. המסעדה מוגדרת כמסעדה של בשרים (לא שיפודיה). אנחנו ישבנו בחוץ אז לא יצא לי לראות איך המסעדה עצמה נראית. בפנים היה גם אירוע וכל פעם שנפתחה הדלת נשפך ממנה החוצה שירה של איזה זמר שהביאו שם, אז אפשר להגיד שלאווירה נאלצנו לדאוג בעצמנו... 
 
מנות ראשונות: כרובית מטוגנת - טעים. פטריות - קצת מתקתק, מי שלא אוהב את הז'אנר זה עלול להיות לו מתקתק מדי, לי זה היה בסדר. קרפצ'ו - מהגרועים שקיבלתי לאחרונה. אם המנה עצמה היתה טובה הייתי סולח להם על זה שהם לא יכולים לשים על זה פרמז'ן... אבל גם הבשר עצמו לא נראה טוב (צבע מוזר) וגם התיבול לחלוטין לא היה בכיוון. וויתרתי אחרי ביס, וכך גם היתר.
 
בעיקריות קיבלנו נתחי בשר שונים. האנטריקוט והפילה היו היותר מוצלחים. קבב - לא אהבתי את התיבול שלו, וגם מידת העשיה היתה קצת מעבר בשבילי. כל מיני חזה עוף ופרגיות - ויתרתי.
 
מנות אחרונות - ההיילייט אמור היה להיות פונדנט שוקולד, קינוח שגם מסעדה כשרה אמורה לצלוח בלי בעיה. גם הוא לא היה מוצלח לטעמי. החלק החיצוני היה בעל מרקם "קמחי" והפנים היה נוזלי מדי, שזה אמנם טוב יותר מההיפך ובכל זאת כבר נתקלתי בלא מעט חתונות שבהם הוגשה גירסה יותר מוצלחת. 
 
לסיכום: אם נמצאים באיזור לצורך טיול, ורשימת הדרישות זהה לשלנו (כשר ושיהיה יחסית קרוב למסלול הטיול ובלי להכנס לתנועה של ירושלים) אז אפשר להרכיב שם ארוחה שתהיה בגבולות הסביר של איזה אנטריקוט עם ראשונה או שתים. מעבר לזה אין שום סיבה לרדת מכביש 1 לטובת המסעדה הזו.