פורום ביקורת מסעדות
נושא: אנה - אוכל טוב. שירות פחות.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/11/2017 | 11:02
2
399
אתמול התכנסנו שלוש בנות באנה סביב השעה 16:30. אמרו לנו שסביב 17:00 המטבח נסגר לחצי שעה אז רצינו להזמין מהר.
רק שלא היה מלצר באזור. אחת הסועדות הזמינה קפה שהתעכב ואפילו מים לא הגיעו. בסוף תפסנו מלצר שהיא את הקפה. ביקשנו מים ולהזמין.
הוזמנו לראשונות:
פוקאצ'ה, גריסיני, סלט קפרזה.
לעיקריות: פיצה ANNA BIANCA, פסטה טרטופו, פסטה קאצ'ו אה-פפה.
הוא חזר על ההזמנה. אישרנו.
הגריסיני הגיע מהר עם הסלט ועם מתבל של יוגורט עם פסטו וחריף. היה מצוין. הפוקאצ'ה לא הגיעה.
בינתיים הגיעה גם הפיצה שהייתה מצוינת (קצת חסר תיבול אבל באמת מצוינת). בינתיים לקחו לנו את בקבוק המים הריקים ולא הביאו חדשים. וגם לא את הפוקאצ'ה.
שוב היה קשה לתפוס מלצרית אבל כשהצלחנו ביקשנו מים, ביקשנו פוקאצ'ה וביקשנו אם אפשר להמתין רגע עם הפסטות. נאמר לנו שכן. אחרי כמה דקות הגיעה הפוקאצ'ה והמים.
אכלנו בנחת ונהנינו. סיימנו. פינו לנו. חיכינו לעיקריות. הבנו שאולי צריך לבקש שוב. ביקשנו. המלצרית אמרה שעכשיו המטבח סגור. אמרנו שנחכה.
ואז הגיעה הפסטה טרטופו. פסטה עם פטריות ושמן כמהין שהייתה מצוינת. והפסטה קאצ'ו אה-פפה לא הגיעה. וסיימנו את הפסטה הראשונה והשנייה עוד לא הגיעה. וחיפשנו מלצרית. וחיפשנו מלצרית. ובסוף אמרנו בקול רם "סליחה" וזה לא עזר. וכשבאנו כבר לקום וללכת אליהם הגיעה מלצרית לשולחן אחר. שאלנו מה עם הפסטה. אמרה שתברר.
הלכה. אחרי כמה דקות חזרה אחמ"שית (כנראה) ושאלה אם הזמנו קאצ'ו אה פפה. אמרנו שכן. אמרה שזה לא כתוב. אמרנו שזה מוזר כי המלצר חזר על ההזמנה ואפילו אמר את זה. כנראה נשכח. טוב. היא מסרה שזה תכף מגיע.
אז אחרי כמה דקות היא הגיעה. פסטה נחמדה, הטרטופו הייתה יותר מוצלחת .
ואז חיפשנו מלצרית שוב. והזמנו טארט לימון שדווקא הגיע די מהר והיה טוב (לא אוהבת שכבות ענק של מרנג אבל זו בעיה שלי). ביקשנו גם חשבון.
הגיע החשבון. משהו כמו 280 ש"ח לפני טיפ.
אחת הסועדות שאלה - אז משאירים טיפ?
שאלה מצוינת. השירות היה, סליחה, גרוע. המלצריות לא זמינות. האוכל מגיע בלי סדר, לא ביחד, נשכחה לנו מנה, הקפה התעכב ב-10 דקות בערך, לא הביאו לנו מים, לקחו בקבוק ולא הביאו חדשים (לכל אלו לא הייתה שום התייחסות במהלך הארוחה או בחשבון).
בסוף השארנו 20 ש"ח טיפ. פעם ראשונה בחיים שלי שהצליחו להוציא ממני פחות מ10%. תכלס? לא בטוחה שגם זה הגיע להם.
מעצבן שמסעדה כזו, שלא אמורה להיות מסעדת פועלים בשוק, וגם המחירים לא של מסעדה כזו, והאוכל שם באמת טוב, מרשה לעצמה שהשירות יהיה פשוט גרוע.
כשחזרתי הביתה סיפרתי לבן זוג על הביקור שם. "תני לי לנחש" הוא אמר. "אוכל טוב ושירות מבולבל". אמרתי לו שמבולבל זו ממש, אבל ממש מחמאה.