פורום ביקורת מסעדות
נושא: פועה, שוק הפשפשים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 26/11/2017 | 08:16
404
 
אתמול בערב הגענו לפועה לחגוג יום הולדת לחברה שבחרה את המקום.  המקום הודיע מראש שיש מינימום של 60 ש"ח  לאדם,  מחיר מופרז לטעמי אך  ניחא.
 
הוזמנו  16 מקומות.  כשהתחילו להגיע האנשים התברר שאין מספיק מקום בשולחן,  כי הגיע עוד זוג שלא היה מתוכנן ובנוסף  עגלת תינוק, ובמסעדה לא התרגשו והוסיפו עוד שולחן כך שמבחינת השירות הורגשה השתדלות נאה ומכובדת,  גם אם היינו דחוסים וצפופים כסרדינים כי המקום לא גדול.
 
מבחינת הכלים,  הם מגישים בצלחות סבתא כאלה והכל במכוון לא אחיד.  מודה שאני לא אוהבת את הקונספט הזה, מה גם שהכיסאות גם הם  מגוונים,  וחלקם לא ממש נוחים.
 
מבחינת התפריט,  היו בו מנות פשוטות  להפליא כגון כריך עם חביתה ב 44 ש"ח,  לחם וחמאה ב- 18 ש"ח,  וגם דברים מעניינים יותר-  לדעתי התפריט יתאים כמעט לכולם.
 
אנחנו התמקדנו במיוחדים של היום -
אני בחרתי במנה שנקראת "סלקים וגורגונזולה" -  סלקים צלויים,  פיסות גורגונזולה,  עגבניות שרי,  בצל סגול,  אגוזי מלך  ורוקט.  המנה היתה מאוד טעימה,  התיבול היה  עדין כמתבקש-  סכה"כ מוצלח.
 
הבחור לקח את "הכנפיים של טוני"-  ברוטב חמאת בוטנים,  רוטב דגים וסויה,  ונהנה לכרסם.
 
שנינו חלקנו "גבינות וממרחים מהמעדניה" -  פלטת עץ  ובה 3 סוגי גבינות (היה רועש מכדי לנסות לשאול אילו גבינות אלו-  אני מנחשת שאחת צ'דר,  אחת גבינת עיזים  רכה בסגנון סנט מור,  ועוד אחת שלא זיהיתי),  ריבת אגסים,  ממרח ארטישוק שהיה גרגירי ולא מוצלח,  זיתים שלא אהבתי,  מעט ענבים,  4 פיסות קרקרים זעירות ו- 3 פרוסות יפות של לחם גרעינים.
מנה נחמדה מאוד,  היה כייף לנשנש תו"כ שיחה עם חברים.  ביקשתי וקיבלתי גם איולי  בנוסף וזה שידרג את המנה עוד יותר. האיולי מאוד מוצלח.
 
שתיתי קמפרי תפוזים (אמור להיות קמפרי קלמנטינות אבל לא היו),  היה חביב ומעט מתוק מידי לטעמי.
 
החשבון היה 180 לפני טיפ,  השארנו 210.
 
האם נחזור ?  בספק.  משהו ברעש ובהמולה מסביב בשילוב עם הצלחות והכסאות השאיר תחושה לא נעימה,  למרות שהשירות היה בסדר גמור וגם האוכל שאנחנו אכלנו היה נחמד מאוד.
 
ראינו  לידנו  חברה שהזמינה מנת כופתאות דלעת בקארי ודיווחה באכזבה שהכופתאות קשות ודחוסות והיא לא יכולה לאכול אותן.