פורום ביקורת מסעדות
נושא: אפשר לתפוס טרמפ ולהוסיף רשמים שלי על לונדון?  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/12/2017 | 09:18
5
283

חזרנו כבר לפני חודש מסך מביקור של סך הכל בקושי שלושה ימים, אז לא הספקנו הרבה, אבל מה שכן ברובו היה מעולה.
 
בורו מרקט- אחיות שלי ואני ההינו כבר, אבל אמא טרם כך שהיה חובה מבחינתינו. הגענו בסביבות 11:00 (אחרי ליקוט מוצלח בפריימרק) והשוק ובעיקר הדוכנים עוד היו בשלבי התעוררות. זה היה אמצע שבוע אז היה רגוע ולא עמוס, הדוכנים היו יפים מאוד, קנינו קצת פירות יער, נקניקים, הפאדג' המעולה בטעם קרמל מלוח וגם ממרח פרמז'ן כמהין שעדיין לא נפתח. טעמנו רביולי טרי במילוי ריקוטה וכמהין ברוטב חמאת מרווה ופרמז'ן שהיה מעולה! (אבל אחותי פישלה בצילום), יין חם מתובל, פולד-בריסטק בלחמניה עם קולסלו ורוטב ברביקיו שהיה מצויין. אמא שלי והאחיות לקחו גם פאייה ואוכל הודי שאני לא טעמתי אבל הן אהבו.
 
בערב היו כרטיסים למחזמר אז נדרשה ארוחת ערב מוקדמת והייתה דרישה שיהיה ליד המלון (שנמצא ממש על המרבל ארץ'). בסיבובים שהספקנו לעשות ראינו מסעדה בשם "spaghetti house" אבל התמונות בילפ לא נראו מבטיחות בכלל. לא הייתה לי הצעה יותר טובה אז התרצתי וחייבת להגיד שהופעתי לטובה. המסעדה הייתה די ריקה, אבל היה מוקדם, ושירתה אותנו מלצרית איטלקיה צעירה. חלקנו ספגטי קרבונרה מצויין, שניצל עגל עם צ'יפס בייתי, פיצה וסלט ירוק. הייתה ארוחה משפחתית מצוינת, עממית ולא יקרה. הזמנו גם קינוחים אבל לא זוכרת אותם אז כנראה היו פחות מרשימים.
 
הנסיעה בעצם הייתה לציון ימי הולדת עגולים של אחותי ושלי ולרגל המאורע נבחרה ארוחה צהריים מאוחרת ביאוואצ'ה (חביבת הפורום, קבוצות הפייסבוק והישראלים בכלל כנראה). התפריט היה קצת מאיים בעומס שלו אז נעזרתי בתמונות מיילפ כדי לתחקר את המלצר ולהזמין מה שהיה נראה טוב. הזמנו תפיחות (פאפס) בשר צבי שהיו מעולות, כיסונים מטוגנים עם ברווז ודלעת- בצורת דלעת! מאוד יפות, קצת פחות טעימות וגלילי בצק אורז במילוי חזיר שהיו טובים. לעיקריות הוזמנו צלעות חזיר בתה יסמין שהיו מצויינות, הנודלס עם הפטריות שכבר הוזכרו בשרשור, אני דווקא מאוד מאוד אהבתי, טעמים עדינים, ובשר חזיר חמוץ- מתוק שהיה טעים אבל לא מאוד מיוחד. הוזמן גם אורז שחולק ע"י אמלצר לצלחות אישיות. לצערי שכחתי ממנת הברווז הפריך, יחכה לפעם הבאה.
המסעדה כמובן מפורסמת מאוד בקינוחים ונבחרו שלושה, קינוח קרמל מלוח שהיה הכי פחות מוצלח, הורד האדום- מוס שוקולד ופטל היה בהחלט טוב והכוכב- פאי שוקולד ומנדרינה, שילוב מעולה וביצוע פנטסטי. אולי פחות מרשים במראה אבל הכי טעים.
 
לא לקחנו ארוחת בוקר במלון אבל ממש מולו מצאנו את "פטיסרי ולרי", לדעתי זו רשת, עוגות מפונפנות (שלא ניסינו) אבל תפריט בוקר מרשים, שירות טוב וקפה מוצלח. לרוב הסתפקנו במשהו קטן יותר אבל בבוקר הפרידה הלכנו על ארוחת בוקר מלאה. נלקחו טוסט קרואסון עם האם וגבינה- מעולה! (מה שיה בזה שיהיה רע?), אגס פלורנטין, טוסט אבוקדו וביצה עלומה וקרוק מדאם, הכל היה מצויין. יותר זול מארוחת בוקר במלון, טרי ויתר ומגישים לך לשולחן ולא עומדים בתור (אנחנו קיבוצניקיות אז תמיד יש אסוציאציה של חדר אוכל).
 
בין לבין, בדקנו לעיתים גם את הפראט א מנג'ר שמתחת למלון, חביבים עלי ביותר, ונבדקה גם ארוחת ערב קלה ב"Le Pain Quotidien" שדי איכזבו, למעט סלט חמים של קינואה, ירקות צלויים וגבינת עיזים.
 
היה עוד המון בתכנון שלא הספקנו, מאוד רציתי להגיע לבאו, לנסות רמאן טוב שאין באזור שלי בכלל, לבדוק את המסעדות בקיגסלי קורט ועוד ועוד אך מפאת הזמן ובעיקר כי לא היה לנו כבר מקום, טוב שיש למה לחזור.