פורום ביקורת מסעדות
נושא: קיטשן מרקט בשבת בצהריים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/12/2017 | 10:19
466
חגגנו שנתיים לחתונה בפראג והחלטנו להפקיד את הילדה אצל סבא וסבתא וללכת לאכול צהריים בנחת, הפור נפל על קיטשן מרקט שבה אכלנו גם את אחת הארוחות הראושונת שלנו ביחד.
בשבת בצהריים הנמל כמובן מפוצץ עד אפס מקום, גם במסעדה היה מלא למדי ולמרות שהזמנו מקומות מראש והובטח לנו נוף לים הושיבו אותנו בהתחלה בחלל הפנימי הרועש והצפוף ורק אחרי ויכוח קצתר הועברנו למקום המובטח שהיה קצת יותר נוח, המסעדה מאלה והתפריט כמעט ללא שינוי לדעתי מיום הפתיחה- לטוב ולרע.
לקחנו 2 עסקיות צהריים (129 ש"ח לאדם) בשבילה מרק כרובית על קרם תפוחי אדמה, ההגשה חיננית עם זילופי קרם וקנקן מלא מרק עשיר ועשיר בחמאה, טעמים עדינים של אדמה שהיו מושלמים לצהריים "חורפיים"
בשבילי טרטר סלמון טוגראשי, צלחת יפה עם טרטר סלמון בתיבול טוגראשי פיקנטי ומעל אורז תפוח, הסלמון היה מאיכות טובה אבל בכמות לא גדולה, הטוגראשי היה פיקנטי ודי השתלט והאורז התפוח ההיה חביב, מנה לא רעה.
לעיקרית- ניוקי רכים עם פטריות, מנה חביבה אבל לא מרגשת.
לי לחי עגל עם גזרים מזוגגים, הלחי בכמות נכבדת ורכה אבל די משעממת ברוטב מתקתק, הגזרים נחמדים, אבל די חסר ערך מוסף.
לקינוח עוגת הגבינה עם סבלה זיתים שחורים, מנה מעולה עם קרם גבינה נהדר, פרורי זיתים שחורים שמוסיפים מרירות עדינה מאוד וסורבה גבינה עדין, מנה נהדרת.
ביחד עם קוקטילך עדין ונחמד על בסיס ג'ין עם בזיליקום ולמון גראס ושתייה חמה בסוף יצאנו עם חשבון של 370 ש"ח לזוג, השירות היה מעט צולע אבל חביב.
מסעדה ותיקה ששומרת על איכות אבל כנראה כבר לא מרגשת ולא בטוח כמה חשק יהיה לי לחזור לשם
החלטה לפעם הבאה- רק מנות ראשונות