פורום ביקורת מסעדות
נושא: סנטה קתרינה - ביקור ראשון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/01/2018 | 18:32
5
608
הזמנו לשישי ב 3 אחה"צ - אחרי הלחץ של הצהריים ולפני ההפסקה שלפני סרוויס ערב. ואכן היה נעים ולא לחוץ (אם כי היו די הרבה שולחנות מלאים).
העדפנו לשבת בחוץ וארגנו לנו בזריזות "פטריית" חימום נגד הצינה, היה אפקטיבי ונעים. הסידור בחוץ מאורגן היטב ואפילו אפשר לשכוח שאתה יושב סנטימטר ממגרש חניה (להבדיל מפורט סעיד הסמוכה שאנשים אשכרה יושבים בג'יפה של הרחוב)
קיבלנו תפריט של "שישי בצהריים" שלפי השוואה לתפריט בפייסבוק יש בו פחות הצע מאשר בערב, אבל לנו מאוד התאים. המון מנות נראו מצויין והיה קשה לבחור.
מה הזמנו:
סביצ'ה ערבית - נתחי טונה שמנמנה עם מלח גס, בורגול, ורוטב צ'זיקי מיוגורט מעולה, המון פטרוזיליה (אולי עוד עשבים), והשיחוק - המון קוביות לימון קטנטנות (כולל הקליפה). בצד מעט חריסה כך שאפשר להחלט כמה חריף רוצים.  מנה מעלפת.
מרק חציל מעושן - עדין וטעים, עם גרגרי רימון בפנים, ובטח עוד דברים. מבחינתי המנה הפחות מיוחדת אבל אשתי מאוד אהבה.
ספגטי קלמארי בציר סרטנים וחמאת לימון - במבט ראשון נראית מנה קצת מאכזבת - ספגטי דק ברוטב דליל עם פיסות קלמארי - אבל הרושם הראשון מוטעה. הרוטב פשוט מעולה - מלא עומק (מהציר) חמיצות (מהלימון) וטיפה חריפות (פלפל שיפקה). קשה להסביר כמה המנה הזו טעימה. רק הצטערתי שלא הזמנו לחם לספוג את הרוטב שנשאר. מנה שעושה כבוד לאוכל איטלקי.
ג'ירוס טלה על פיתה קלויה עם צ'זיקי וירקות צלויים - גם מנה נהדרת, הבשר מעט חרוך אבל טעמו מלא עומק ומשתלב נהדר עם מה שמסביב. מנה לא גדולה אבל מאוד משביעה.
בסבוסה עם כדור גלידה לקינוח (בעקבות המלצת חבר) - עוד מנה שקשה להסביר עד כמה היא טובה - כל אחד מהמרכיבים לכאורה ממש פשוט אבל השילוב עובד מעולה.
השלמנו עם כוס יין הבית, קוקטייל "בלאדי מירי" (נדמה לי שהם מסובסדים בצהריים), ואספרסו כפול (שמוגש בכוס של קפה טורקי כדי להטעות את האויב). סה"כ כ 370 לפני שירות.
השירות ענייני ויעיל, לא אישי או מתנחמד, אין טענות. קצת הופתענו מהמהירות שהכל קרה - אחרי שעה בערך כבר יכולנו ללכת.
לסיכום: מאוד (מאוד) נהנינו. ידוע לנו שזה מוסד תל אביבי ושמחנו לראות שהמוניטין מוצדקים. נשמח לחזור.