פורום ביקורת מסעדות
נושא: ג'ירף קניון דרורים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/01/2018 | 09:37
2
395
את סוף השבוע האחרון העברתי במיטה, משתעלת וחולה.
 
אבל שכחתי לכתוב על הארוחה שלנו בג'ירף בשישי שלפניו, אז הנה דיווח.
 
ישבנו על הבר, והשירות בכלל היה נעים ומלא תשומת לב. הברמנית עבדה די קשה כדי למצוא לבחור יין שימצא חן בעיניו. היא היתה סבלנית, חייכנית וידענית.
 
חלקנו את המנות הראשונות, ומגיע לברמנית "שאפו" על עריכת הכלים לקראתן. הזמנו מרק, לכן קיבלנו 2 קעריות קטנות ומצקת לחלוקתו. בנוסף קיבלנו צלחות שטוחות לחלוקת המנה הראשונה הנוספת שהזמנו. תשומת לב, כבר אמרתי?
 
מרק חורף סיני (42) - מרק על בסיס ציר בקר, עם נתחי בקר בבישול ארוך, כיסוני וון טון במילוי עוף, אטריות סומן, וירקות. בתפריט מצויין שהמרק מעט חריף, וכשציינתי שאני נמנעת מצ'יליז למיניהם, הוסבר לי שהחריפות נובעת מהג'ינג'ר (שבעיני אינו חריף כלל).
מרק משובח! שילוב טעמים מצויין, פרוסות גדולות של ג'ינג'ר ולמון גראס שהעניקו למרק טעם עמוק, וכמות יפה של בקר וכיסונים.
 
פטריית פורטובלו (44) - פטריית פורטובלו ממולאת במחית פטריות וכרישה ברוטב מירין מתוק. מנה שלא אכלתי בעבר, והחלטתי לנסות. בהחלט מנה חביבה, טעימה ועשויה היטב, אבל לא מצאתי בה טעמים אסייתיים כלשהם.
 
הוא הזמין לעיקרית את המנה הקיסרית החדשה (59). מנה ותיקה שאכל כבר פעמים רבות, והוא מאד אוהב. היא חריפה, לכן לא חלקתי אותה איתו.
 
אני הזמנתי את הביף רייס נודלס (59) - אטריות אורז רחבות עם פרוסות סינטה בקר, ברוקולי ובצלצלי שאלוט. גם זו מנה ותיקה ומוכרת שאכלתי פעמים רבות. היא לא חריפה, אבל גם לא מאד מעניינת. בג'ירף, כמו בג'ירף, ההכנה מושלמת והמנות גדולות. לא היה שום סיכוי שאסיים את המנה שלי, וחלק גדול ממנה נארז ונלקח הביתה.
 
אני שתיתי כוס סוביניון בלאן ניו זילנדי רענן (31) והוא בחר בסופו של דבר בבלנד האדום של מונטפיורי (32).
 
אחרי כמה נפילות בשירות הטייק אווי של הסניף הזה, הגענו למסקנה שמוטב לשבת שם, על הבר.