פורום ביקורת מסעדות
נושא: Harvey's Smokehouse, מסעדת בשרים מעושנים בירושלים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/02/2018 | 07:59
15
722
הארווי'ס פתחו כנראה ממש לאחרונה, ואני והבחור החלטנו שצריך להגיע לבחון. אלא שבשלושה שבועות האחרונים התקשרתי (+פעם אחת הגענו) באקראי 4-5 פעמים,בימים שונים, שעות שונות, פעם אחרי פעם נענינו שאין מקום. 
אתמול התקשרתי ובאופן מפתיע היה. הזמנו לזוג בערב. כשהגענו ראינו את המארחת בחוץ, עמדנו מולה מספר דקות, היא דיברה בטלפון (של המסעדה). באיזשהו שלב כבר חשבתי שאם היא אפילו לא מראה סימנים של התייחסות, אולי היא לא המארחת, אז נכנסנו פנימה. היא נכנסה איתנו, והמשיכה לדבר בטלפון כ5 דקות נוספות. בזמן הזה חלפו על פנינו מלצרים ללא התייחסות. אחרי כ7 דקות הושיבו אותנו. ואז עברו עוד דקות ארוכות עד שהגיע תפריט. ואז עברו עוד דקות ארוכות עד שבא מלצר לקחת הזמנה.
לזכותו של המלצר ייאמר שניכר שהוא מכיר את התפריט ויודע לענות על שאלות.
 
לראשונות הבחור לקח טאקוס במילוי צלעות (46 ש"ח אאל"ט) ואני כנפיים ברוטב באפלו. שאלנו מראש כמה יחידות טאקוס מגיעות, הוא אמר 3. ובכן, אכן הגיעו 3 יחידות, זערוריות למדי. הטאקוס היו טעימים להפליא. הכנפיים הן סיפור אחר.
התייעצנו איתו באיזה רוטב כדאי לקחת. לזכותו ייאמר שהוא הזהיר שהבפאלו חמוץ-חריף, שזה בדיוק מה שאני אוהבת, אז החלטתי לנסות בכ"ז.
הכנפיים עולות 39 ש"ח ומוגשות עם "מקלוני ירקות". אז ככה: הגיעו 4 כנפיים (כלומר 4 יח' חצויות), עם 2 חתיכות גזר ו2 חתיכות קולרבי. סורי, בעייני זה כבר קצת ברמת ההזוי, לפחות אפשר שיהיו עוד קצת יותר ירקות, אם הן רשומות כחלק מהמנה. הרוטב היה לא טעים. דוקא אהבתי את החריפות אבל כשהרחתי את המנה חטפתי "סטירה" מריח מטורף של חומץ. אני אוהבת חמוץ, אבל החומץ היה כל כך OVER. 
 
לקראת העיקריות נרשם שיפור. באוכל. מבחינת השירות - פינו לנו והביאו סכו"ם חדש אבל לא מפיות. גם לא הביאו מגבונים לכנפיים. גם היה קשה לתפוס מלצר, שמספר פעמים עבר ליד ולא הצלחתי להסב את תשומת ליבו. 
הבחור הזמין 200 גרם אסאדו על העצם (כלומר, סביב 150 גרם בשר בטח) ב64 ש"ח (32 ל100 גרם) ו200 גרם בריסקט מעושנים (56 ש"ח) המנות מגיעות בלי תוספת, התוספות נעות בין 14-20 אאל"ט. הוא הוסיף טבעות בצל ב18 ש"ח. הבשר היה טוב, הטבעות בצל גם, לא משהו לעוף ממנו. אבל שורה תחתונה, המנה הזו עלתה 128 ש"ח. 
אני הזמנתי חצי עוף מעושן. (65 ש"ח) עם צ'יפס (14 ש"ח). העוף היה עשוי מצוין. אלא שהיו עליו כמויות די עצומות של רוטב (אולי ברביקיו) שהיה מתוק מידי ופשוט לא טעים, והאפיל על העוף שהיה עסיסי מאד וטעים בפני עצמו. המנה הייתה ענקית, וחצי ממנה נארז הביתה. 
ובאשר לצ'יפס, להבדיל מרבים אחרים אני מעריכה את הקפואים למיניהם. למה? כי אמנם הם משוללי ייחוד אבל לפחות יוצאים קריספיים מאד. האלטרנטיבה שאני נתקלת בה היא בדר"כ תפו"א חתוך לרצועות כמו צ'יפס, מטוגן בשמן כמו צ'יפס, אך בפועל לא קריספי בעליל - זה מה שקיבלתי אתמול. 
במהלך הארוחה לא ניגש אף מלצר לשאול אם טעים לנו. 
 
חשבון? 2 ראשונות ו2 עיקריות ב302 ש"ח, ללא שתייה, ללא קינוח, לא כולל שירות. 
אם נחזור? אני לא נוטה לשפוט לחומרה מקומות כל כך חדשים. גם בסה"כ האוכל לא רע. אבל בטח לא הבנתי על מה ההייפ הגדול שבגללו כבר 3 שבועות אין מקום, וגם, אני אצטרך לשמוע שקרה שם משהו די רציני כדי שארגיש ששווה לחזור לשם שוב.