פורום ביקורת מסעדות
נושא: משלוח מלודנס רעננה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/02/2018 | 14:05
2
349
את לודנס אני מאוד אוהבת.  קודם כל כי זו מסעדה טבעונית מחוץ לתל אביב,  ומהאופציות הטבעוניות הבודדות מאוד שיש בסביבתי,  אבל בעיקר כי האוכל שלהם טעים לי. 
גולת הכותרת  מבחינתי היא הבודהה בורגר -  אותו המבורגר טבעוני מיתולוגי שלפני 15 שנה ניתן היה לאכול רק בכוך זעיר בדיזנגוף,  ליודעי דבר בלבד, שם אריה האוסטרי היה מכין באהבה ובסבלנות את ההמבורגר הטבעוני המדהים שפיתח,  ובינתיים הלקוחות  הסבלניים היו מנשנשים קרקרים של פשתן שהוא הכין בעצמו.   מאז זרמו המון מים בירקון,  בודהה בורגר הפך לרשת ואז קרס ונעלם בקול ענות חלושה,  ורק בלודנס עוד אפשר למצוא את המתכון המיתולוגי. 

הפעם החלטתי לחרוג ממנהגי,  ולנסות דברים חדשים
חרגתי מאיזור הנוחות שלי והזמנתי ארוחת בוריטוס,  עם מלית של שווארמה מסייטן.  הבוריטוס מגיע עם מלית  ירקות,  טחינה ועוד כל מיני -  וכמובן השווארמה הטבעונית. 
זה היה גדול ומשביע מאוד,  אבל השווארמה היתה קצת יבשושית לצערי,  והיה לה טעם לוואי עדין שאני לא כ"כ מחבבת. לא חושבת שאזמין אותה שוב. 

כתוספת בצד הזמנתי הום פרייז -  הגיעה מנה מאוד נדיבה,  תפ"א רכים וטעימים,  הרוטב חריף במידה הנכונה אבל סובל ממתיקות יתר -  אולי בגלל השימוש בשמנת צימחית מתוקה.  הרוטב שנשאר שימש להרטבת השווארמה,  ועדיין נראה לי שאדבוק בתוספות אחרות להבא כמו פירה (שהוא מצויין,  שילוב של תפ"א ובטטה והמחית לא אחידה מה שיוצר פירה עם טקסטורה מעניינת שאני אוהבת).
 
כהרגלם הם שולחים תמיד כדור שוקולד קטן-  מחווה מאוד חביבה ומוערכת. 

המשלוח הגיע לפני המועד,  כפי שביקשתי,  והיה חם
 
שורה תחתונה-  אזמין מהם שוב בשמחה,  אבל לא את המנות האלו.