פורום ביקורת מסעדות
נושא: חומוס ברדיצ'ב, מרכז הכרמל (חיפה)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/03/2018 | 22:37
286
עבורנו הוא טוב (וקרוב) יותר מהחומוסיות בעיר התחתית. אני לא אוהדת גדולה של חומוס כממרח; בעיניי הוא מושלם בצורתו ה(כמעט) טבעית כגרגירים מבושלים (ומומלחים קלות) אבל שלהם באמת מוצלח. גם הפיתות כיפיות, מהזן הבשרני והרך (ולא הדקיקות שמתייבשות תיק-תק). חסרונותיו בכשרותו (לא זמין בשבת) ובכיסאות שרובם שרפרפים/ספסלים (ללא ריפוד ובעיקר ללא משענת ).
 
הזמנתי חומוס סביח – ממרח חומוס ועליו חציל קלוי, ביצה קשה, קוביות תפוחי אדמה (במרקם טשולנטי), גרגירים רכים, שמן זית ופטרוזליה ועקרונית גם טחינה ולימון כבוש (אבל ביקשתי בלי). לא מצטלם טוב אבל היה טעים מאוד, משביע וכמעט שלא נזקקתי לפיתה (אכלתי בערך חצי, בעיקר כי היא הייתה לי טעימה בפני עצמה וזה לא קורה לעיתים קרובות).
 
לעומת זאת חברה הזמינה קוסקוס והתאכזבה ממנו. לא טעמתי כי אני לא אוהבת, אבל היא מתה על קוסקוס וממש התבאסה. הוא נאכל בשמחה ע"י חבר אחר בחבורה .
 
השירות היה מהיר ויעיל, אם כי הביאו לנו בטעות מנת חומוס עודפת שלא הזמנו. נלקחה מיד אבל בכל זאת הופיעה בחשבון... (שתוקן, כמובן). בסה"כ אחלה חומוסייה; היינו אוכלים בה יותר לו הייתה פתוחה בשבת, והייתי שמחה לסידור ישיבה נוח יותר (אולי זה במכוון, כדי לגרום לאנשים לאכול ולפנות במהירות את השולחן).