פורום ביקורת מסעדות
נושא: חזרנו מסופ"ש באילת, שבמהלכו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/03/2018 | 13:08
1
525
אכלנו ב"החבית" במצפה רמון (בדרך לאילת), ב"מפלט האחרון" באילת (ניסינו להזמין מקום בלוויתן אבל לא היה...), וב"כרמים" בבאר שבע (בדרך חזרה).
מאוד נהנינו מכל שלוש המסעדות (במפלט האחרון ביקרנו בעבר וזכרנו אותה לטובה - אבל הפעם ביקרנו גם עם הילדות), ואציין חלק מהמנות שהזמנו:
 
ב"החבית" המנה של רביולי ערמונים ברוטב שמנת פטריות הייתה טעימה מאוד, והרוטב נוגב עם הפוקצ'ה הטעימה שהזמנו - ואפילו הסלט הקצוץ שהזמנתי בצד היה ממש טוב. בעלי הזמין את ההמבורגר והיה קצת פחות מרוצה, בעיקר כי ההמבורגר עבה במיוחד ולכן לא קל לאכילה. לקינוח הזמנו פאי תפוחים עם גלידה וניל שהייתה פשוט מעולה! 
 
ב"מפלט האחרון" קונכיית פירות ים (שרימפס וקלמרי - וגם פטריות היו שם) מוקרמת הייתה מצוינת, ומרק סרטנים היה אחד המרקים הכי טעימים שאכלתי אי פעם - וכל המשפחה התלהבה ממנו. חצי מנה קלמרי מטוגן הייתה גם היא טובה. לעיקריות הזמנו (הגדולה) שרימפס בחלב קוקוס, שהוחלף כי במפתיע היה קוקוס על השרימפס עצמו - וההחלפה התבצעה בלי שום בעייה - לשרימפס בשום ושמנת שהיא הייתה מרוצה ממנו. פילה לברק (שהגיע עם תפוח אדמה אפוי) היה מצוין ומתובל נהדר - גם בת ה-4 שאכלה ממנו מאוחר יותר (אחרי שחומם במיקרו) נהנתה מאוד. המנה היחידה מהעיקריות שלא הייתי מאוד מרוצה ממנה הייתה הקוקי סן ז'אק המוקפץ, שהוקפץ בשמן זית, שום ועשבי תיבול (הדרך הכי טובה להכין קוקי סן ז'אק) אבל גם פלפלים - שהיו דומיננטיים מדי, והפכו את המנה למנה בסגנון מקסיקני שלדעתי פשוט לא הולם את הקוקי סן ז'אק. הקינוח היה קרם ברולה שלא היה משהו (הקרם עצמו היה חם) ולא ממש נאכל. אבל פרט לנפילות הקטנות האלה, באמת ארוחה מצוינת.
 
ב"כרמים" הזמנו פוקצ'יה טעימה, שרימפס ארגנטינאי למנה ראשונה, עשיר בטעמים ונהדר (פרט לכוסברה ששולבה בו ללא אזהרה אבל היה קל יחסית להוציא אותה...), לינגוויני קרבונרה משובח, אסקלופ עוף בגריל שבעלי הזמין והיה מרוצה ממנו, וארוחות ילדים, שהמצטיינת בהן הייתה ההמבורגר בלחמנייה מתקתקה. לקינוח הוזמנה שרלוט פסיפלורה, שהייתה מנה מעניינת עם מגוון טעמים, שגם אם לא כולם היו מעולים (כמו הג'לי תות, למשל) - עדיין החלק העיקרי (השרלוט עם הרטבים) היה מעולה, והיו מספיק חלקים טעימים שם בשביל לסכם שזו מנה מוצלחת.
 
בסך הכל היה סופ"ש מוצלח מאוד מבחינה קולינרית.