פורום ביקורת מסעדות
נושא: סיכום חופשנת בחוף אמלפי- סורנטו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/04/2018 | 10:05
6
272
היינו בחופשה באזור חוף אמלפי עוד לפני פסח אבל עכשיו מגיעה לדווח כאן. כמובן לפני הנסיעה עשיתי חיפוש במנוע של הפורום ולא מצאתי הרבה המלצות, ומה שכן רובן היו על מסעדות שהן יותר פיין דיינינג שלא תמיד מתאים לנו.

אז חוזרת לדווח כן ואשמח אם יתווסף למנוע החיפוש למען הבאים אחרי.

אתחיל מסורנטו שהייתה נקודת המוצא שלנו לשלושת ימי הטיול.
סימנתי לי מראש כמה מסעדות מומלצות לסורנטו, היות ושם השתכנו, אך הגענו ביום ראשון בצהריים, היה גשום וקר והיינו רעבים ושני המקומות המומלצים שהיו קרובים אלינו נפתחים רק בערב כנראה אז הוחלט להיכנס למה שיש קרוב אלינו.

Ristorante Zi’Ntonio- הייתה ממש מולנו, ולמרות שבכניסה היה תלוי תפריט עם תמונות (שלא היו נראות משהו), הבעל לחץ ונכנסנו. בתוכו הייתה אווירה חמימה ונעימה והושבנו מיד בקומה השניה. מלצרים מעונבים הגישו לנו תפריט ומיד מגיע לשולחן גם לחם עם שמ"ז ובלסמי (בבקבוק ספריי, רעיון נחמד!).
חלקנו לראשונה מנה של "chees and ham", צמת מוצרלה ועליה פרשוטו דקיק, היה מושלם. פשוט ומעולה.
לעיקריות אמנם לקחנו מנות שהן לא בדיוק מקומיות (למרות התכנון הראשוני), אבל זה מה שהתחשק לנו.
אני לקחי ספגטי קרבונרה, קצת יותר מידי אגוז מוסקט לטעמי אבל חוץ מזה טעים מאוד, הפסטה עצמה כמובן מצויינת. הבעל לקח ריזוטו פטריות ונהנה מאוד, לטעמי היה קצת טפל.
השירות במסעדה היה מעולה ומקצועי מאוד, עד כדי כך שלאחר זמן לא קצר שלא פינו לנו את הראשונות ולא הבנו למה, הסתכלנו קצת מסביב וראינו שאנחנו צריכים לסדר את הסכום בצורה של "סיימנו". הצחיק אותנו.

גלידריה- Gelateria Primavera
יש המון גלידריות במדרחוב של סורנטו, אנחנו נכנסנו לזו, בעיקר כי היה בה מקום לשבת (כבר אמרתי מזג אוויר מבאס?) אבל לא התאכזבנו. המון טעמים אופייניים לאיזור ורואים שעשויה במקום. במשך היומיים נטעמו שם פיסטוק- מעולה! סורבה לימון- מעולה! קרוקנט אמרנה (שברי שקדים מסוכרים, חתיכות שוקולד מריר ודובדבני אמרנה)- ואוו, שלמות! וניל עם קרם לימון ומרנג לימון- לא מספיק חמוץ לטעמי ווניל עם קרם שוקולד- טעים כמו שנשמע.
בהחלט מומלץ.

Da fillip
הלכנו למסעדה אחרי כמה המלצות שראיתי בלמטייל וגם בטריפ אדווייזר המקום היה נראה טוב. לנו יותר מהכל המקום נראה כמו סוג של מסעדה מזרחית- רק איטלקית, כולל האקווריומים וטלוויזיה פועלת עם ווליום.
לקחנו אנטיפסטי שהיה נחמד, חוץ מהבטטה שממש לא הייתה עשויה. אחרי זה סטייק פילה ברוטב בלסמי שהיה בהחלט טוב ועשוי מדיום כמו שביקשנו. הזמנו גם פיצה אבל זו הייתה נפילה, אחת הפיצות הגרועות שאכלנו.
לקינוח לקחנו טרמיסו, היה טעים כי אנחנו חובבי מתוק אבל לא מקומי אמיתי.
במסעדה מאוד גדולה, עם חצר משחקים וגינה יפה, חניון נח ככה שאולי עם ילדים זו אפשרות נחמדה אבל אני לא הייתי חוזרת.