פורום ביקורת מסעדות
נושא: פיצה מברביס בניצני עוז   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/05/2018 | 15:35
1
393
באיזור בו אנחנו גרים, יש מעט מאד אופציות למשלוחים. אחת מהאפשרויות היא הזמנת פיצה מ"ברביס שף תוצרת בית". אנחנו לקוחות שלהם כבר זמן רב, ומזמינים מהם פיצה וסלט, בערך פעם בחודש.
 
אלה לא פיצות גורמה, לא פיצות כמו באיטליה, ואפילו לא פיצות כמו בתל-אביב, אבל זה ההיצע באזור שלנו, ואנחנו מסתפקים בו בלית ברירה.
 
במוצ"ש חשקה נפשנו בפיצה, והזמנו את ההזמנה הרגילה שלנו:
פיצת אוממי (75) - פיצה לבנה על בסיס רוטב בשמל, עם פטריות פורטבלו ושמפיניון, אבקת פורצ'יני ואצות קומבו, שום קונפי, פרמז'ן ובזיליקום טרי.
סלט עבגניות ומוצרלה (35) - גרסא לקפרזה עם עגבניות שרי חצויות, הרבה (יותר מדי) בצל סגול, כדורי בייבי מוצרלה ורוטב מבוסס חומץ בלסמי.
הגרגרנים שבנו טעו והזמינו גם פיצת קינוח - פיצה טריפל שוקולד (40) - פיצה קטנה מתוקה עם נוטלה, גנאש שוקולד לבן וגנאש שוקולד שחור (טעות, טעינו, טועים).
 
בדרך כלל לוקח למשלוח כ- 40 דקות להגיע אלינו. הפעם המשלוח הגיע אחרי יותר משעה. לזכותם ייאמר ששלחו הודעה מתנצלת על העיכוב, וכתבו שהיה בלבול. אלא שגם זמן רב אחרי ההודעה , המשלוח עדיין לא הגיע, וכבר נעשה מאוחר.
 
בסופו של דבר המשלוח הגיע, וכנראה כמחווה של רצון טוב, הוסיפו לנו בקבוק קוקה קולה על חשבונם. היות שאנחנו לא שותים קוקה קולה, לא נוכל להנות מהמחווה. אם רוצים לפצות לקוחות קבועים על טעות או בלבול, אולי כדאי לבדוק איתם אם הפיצוי מתאים.
 
הפיצה המלוחה לא היתה חמה מספיק לטעמי. המתוקה היתה חמימה.
 
הסלט היה חביב כתמיד, ואכלתי את חלקו ביום ראשון במשרד.
 
בפיצה המלוחה, החלק התחתון לא היה פריך מספיק, ואילו בחלק העליון היו חלקים חרוכים מעט. לדעתי בדרך כלל יש בפיצה יותר פטריות, אבל אולי אני טועה. ככלל, לטעמי היא היתה קצת תפלה ולא היו בה טעמי אוממי מודגשים. כשחיממתי פרוסה למחרת, החימום אפה את הבצק ואז התחתית היתה פריכה בדיוק במידה.
 
פיצת השוקולד, היתה כל כך מתוקה שהיה קשה לאכול אותה. אכלתי אותה פושרת למחרת, והיא היתה פחות מתוקה.
 
פייר, מה זה התאכזבתי הפעם.