פורום ביקורת מסעדות
נושא: שיפודי זיקה- שלום ולא להתראות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/12/2018 | 20:50
1
40
את שיפודי זיקה ביפו פקדתי מספר פעמים לא מועט בעבר. בכל הביקורים האוכל היה מצוין ועל חלקם אף דיווחתי כאן. עם זאת, בביקור האחרון (לפני שנה או יותר) הרגשתי ירידה. ועדיין, זיקה זה מקום אהוב שמציע דיל משתלם של 2 שיפודים וחומוס ציפס סלט ב50-60 שקל.  ביום ראשון שעבר, יום חופש די נדיר, קפצתי לשם בצהריים. 
 
תחילה הגיעו הסלטים. הסלטים היו סטנדרטיים, בלט לטובה חצילים בטחינה, השאר היה בינוני ומטה-  תירס במיונז, כרוב חמוץ מדי, עוד כרוב ועוד משהו אדום ואולי שכחתי משהו. 
אח"כ הגיע החומוס שהיה טוב מאוד, אם כי הוגש בטמפרטורה קרה מדי. 
הצ'יפס היה מעולה,  צ'יפס שיפודיות קלאסי עם הפריכות הממכרת בפנים. מאידך סלט הירקות היה תפל. עגבניות ומלפפון אבל בלי תיבול. בעבר אכלתי כאן סלטי ירקות מעלפים בטעמם, יד טובה בתיבול (לימון, פטרוזיליה) זה כל ההבדל. 
שני השיפודים שהזמנתי המשיכו את הארוחה המזגזגת- שיפוד כבש הרגיש כמו גומי וגם לא היה חם מספיק, ושיפוד לבבות היה גומי ויבש. 
סועדים אחרים הזמינו שיפוד כבד, טעמתי והוא היה מוצלח, ושיפוד פרגית היה גם כן טוב. 
 
לגבי השירות- שיפודיה זה אמנם לא המקום שאני מצפה לשירות מסעדתי קלאסי, אבל יש איזשהו סטנדרט מינימלי שאני מצפה מכל נותן שירות, שאפילו בו לצערי המלצר לא עמד.  כמעט כל דבר שביקשנו, נאלצנו לבקש לפחות 3-4 פעמים, בין אם זה מים, מפיות, כפית, קינוח ועוד. המסעדה היתה ריק ה ברובה אז תירוץ של עומס לא מחזיק כאן. שירות מביש זה היה. יתכן שאם האוכל היה מעולה (אף פעם השירות פה לא הצטיין) הייתי מבליג וזה היה פחות מרגיז, אבל כשהאוכל לא טוב אז גם השירות הגרוע מבאס. 
 
לסיכום- עוד ארוחה בינונית בזיקה שממשיכה את הקו הישיר של הארוחה הקודמת. זה לא מקום גרוע אבל יש אינספור שיפודיות ברמה הזו. הטאץ' שהיה פה, שהבדיל את זיקה משיפודיות אחרות, נעלם. שלום ולא להתראות