פורום ביקורת מסעדות
נושא: אנחנו אכלנו בשבת במסעדת "פטוש" בחיפה, ונהנינו מאוד!  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/12/2018 | 13:17
1
110
הביקורות דיברו על שירות לא כל כך טוב, לפחות כשיושבים בפנים (כלומר המלצרים לא מגיעים) וזה אכן היה נכון, אבל הקטנה שלנו שמחה ללכת למלצרית כל פעם שהיינו צריכים משהו, כך שעבורנו זה לא היה בעייתי.
ראשונה הוגשה ארוחת ילדים של שניצל וצ'יפס שהייתה לא רעה.
אחר כך הגיע חומוס בלדי עם טחינה, שמן זית וגרגירים שהיה מעולה ממש! פשוט מושלם. לא האמנתי למה שאני טועמת .
 
למנות העיקריות הזמנו:
(1) שרימפס מבושל בשום ולימון בתוספת אורז. השרימפס היה עסיסי יותר מכל שרימפס שאי פעם אכלתי, הרוטב היה מצוין, וגם האורז הנלווה היה משובח. מנה נפלאה.
(2) אנטריקוט MW עם רוטב שמנת פטריות בצד. בניגוד לבקשתנו הרוטב הגיע על המנה, אבל זה לא הפריע. הסטייק היה משובח והאיכות שלו הפתיעה בהתחשב בכך שלא מדובר במסעדת סטייקים.
(3) ערוס אלואדי שהוזמן בהמלצת המלצרית, והיה המנה היחידה שלא מאוד אהבתי. זה מין קבב שטוח על לחם טאבון - הגדולה אמרה שזה נראה כמו פיצת בשר, אבל הקבב עצמו לא היה מאוד לטעמי, וזו גם מנה שמתקררת מהר. 
 
בנוסף הזמנו גם תוספת של תפוחי אדמה קטנים שהיו טעימים גם הם.
 
כמו כן הזמנו לימונדה שהייתה בסדר, ותה שהיה נהדר - יש להם תפריט של תה, וגם פה הזמנתי את מה שהמלצרית המליצה עליו (נדמה לי שהוא הכי יקר - ועדיין עולה רק 19 ש"ח לקומקום קטן ושתי כוסות). לצערי אני לא זוכרת איך קראו לו אז לא יכולה להמליץ - אבל נראה לי שהוא הכי פופולרי שלהם אז אפשר לבקש כך.
 
לקינוח הזמנו כנאפה בתוספת גלידה וניל. הכנאפה הייתה טעימה אבל לא מדהימה - מצד שני זאת פעם שנייה בזמן האחרון שאני מזמינה כנאפה במסעדות ומתאכזבת. אולי אני פשוט פחות אוהבת כנאפה של מסעדות (כזאת שהיא לא בצבע כתום רדיואקטיבי כמו כנאפה לא של מסעדות...).
 
בסיכומו של דבר, מבחינת האוכל (והתה) המסעדה הזאת מאוד מומלצת (בעיקר החומוס והשרימפס!), וכל המשפחה נהנתה.
אנחנו ישבנו בפנים בקומה העליונה - המסעדה מחולקת לחדרים כך שזה כמעט חדר פרטי לכל משפחה. החדר שבו היינו היה שקט ומקושט בצורה יפה. החוויה בחוץ הייתה שונה לגמרי, אני מתארת לי (לא ישבנו בחוץ גם כי זה אזור של מעשנים, ובאמת מעשנים שם). מבחינת השירות הבעייתי - זה פתיר אם מישהו מוכן לקום ולקרוא למלצר - ואם לא, זה מתאים למי שעיתותיו בידו ולא אכפת לו לחכות (אף מנה לא הוגשה קרה או משהו בסגנון, כך שבעייה מהסוג הזה לא הייתה).