פורום ביקורת מסעדות
נושא: אל פואבלו באניעם, רמת הגולן  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/01/2019 | 13:16
66
יצאנו ספונטנית בעקבות השמש המשגעת לטיולון בגולן. לשם שינוי הצלחנו להוציא איתנו גם את בן ה-17 הקרניבור. בשתיים בערך חיפשנו מזון, ראינו שילוט ל"אל פואבלו" - המבורגרים ומקסיקני,  בכפר האמנים הפצפון שבכניסה לאניעם. לא שמענו עליהם אבל החלטנו לנסות.
המקום מגיש גרסה מקומית לטקס-מקס - המבורגרים, צ'ילי קון קרנה, טאקוס, קסדייה, נאצ'וס ואולי עוד מנה או שתיים מהסגנון. ויש גם מנות "סטנדרטיות" שנועדו לקהל המקומי יותר (קרפצ'ו, פרגיות, סלמון, כאלה...). ברור שקהל היעד הוא משפחות מטיילי סוף השבוע וזה מעולה, הלוואי והיו יותר מקומות כאלה.
היינו מאוד רעבים, כמנה ראשונה הזמנו שלישית טאקוס שונים - צ'ילי קון קרנה, עוף ונקניקיה (סוג של צ'וריסו). הצ'ילי הוא מהז'אנר המשחתי/כמעט נוזלי שאני פחות מתחבר אליו (מעדיף גושי/פירורי) ונטה להשפך מהטאקו. הנקניקיה השמנמנה היתה טעימה בפני עצמה אבל לא ממש התחברה לטאקו. העוף היה סבבה. בסך הכל מנה חביבה.
לעיקרית אני והקרניבור לקחנו המבורגר אמריקני עם תוספת של גבינה, בריסקט וביצת עין. ההמבורגר היה סביר אם כי לא מועמד לאף רשימת "10 הטובים ביותר". הבריסקט בדיעבד היה מיותר לי, זו פרוסת בקר יבשה למדי שפוגעת בעסיסיות הכללית של הביס. העין הוגשה נוזלית כנדרש והיתה מאוד כיפית. בן ה 17 טרף את המנה שלו והודיע שהוא מוכן לעוד אחד (לא קיבל). זוגתי הזמינה בוריטו עוף ולא היו לה שום טענות.
ההמבורגרים באים ללא תוספת אז הזמנו מנה של צ'יפס מעורב (תפ"א ובטטה). צ'יפס מעולים, טריים מאד ופריכים מאד, טרפנו אותם בשמחה.
השירות קצת התקשה להתמודד עם הלחץ של שבת בצהריים אבל בסופו של דבר הכל הסתדר. המקום חמים ונעים והאווירה הכללית חביבה גם אם לא מקסיקאית מדי.
בסך הכל אופציה משפחתית מוצלחת למי שבסביבה ולא רוצה לקחת משכנתא עבור מיטשוס או מושבוצ.