פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקור ראשון (!) בבראסרי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/02/2019 | 17:44
2
250
קשה להאמין אבל מעולם לא ביקרנו בבראסרי עד היום. אנחנו לא מזדמנים בד"כ לאזור הזה של העיר ועד כה לא מצאנו לנכון להגיע אליו במיוחד. אבל ביום שישי בצהרים היתה לנו הרצאה במרכז ענב הסמוך (על גג גן העיר) והחלטנו שזו הזדמנות טובה להזמין מקום.
כשהגענו לקראת שתיים, כמעט ברחנו... ידענו שהמקום מבוקש אבל לא היינו מוכנים נפשית לצפיפות ולרעש בכניסה - אשתי מאד רגישה לזה. בפנים מפוצץ כמובן, והאקוסטיקה "ייחודית" (אם לומר בעדינות) כך שהיה מאד רועש. אבל החלטנו להתגבר ולהשאר ולא הצטערנו. בשעות שהיינו ניתן להזמין עדיין מתפריט הבראנץ' אבל העדפנו ללכת על התפריט העיקרי המעניין יותר (ביצים אפשר לקבל בכל מקום).
על התפריט אין מה להוסיף מעבר לכל מה שכולם יודעים, הוא אכן משתדל ומצליח לעורר אסוציאציות של ביסטרו בפריז. אשתי הזמינה בויאבז - הספיישל הקבוע של יום שישי, ואני בחרתי משום מה דווקא קורדון בלו - אולי כי לא כל כך רגיל למצוא את המנה הזו בארץ. הבויאבס היה מעולה, קערה ענקית מלאה נזיד סמיך דגי-אניסי עם שפע של פירות ים ונתחי דג, יחד עם הטוסטים וממרח הרוי המקובלים. הקורדון בלו היה טעים, חזה עוף בציפוי פריך ממולא תערובת גבינות חרדלית (אמור להיות גם האם שלא כ"כ הרגשתי). לשבחם ייאמר שהחזה העבה היה עשוי בשלמות, לא מיובש לא נא ובלי לשרוף את הציפוי - לא כ"כ פשוט לביצוע! מנה לא מרגשת אבל טעימה ומספקת בהחלט. עם העוץ הזמנתי וקיבלתי גראטן תפו"א טעים.
השיא היה בקינוח, המלצרית המליצה בחום על קרפ סוזט למרות האסוציאציות הארכאיות - וטוב עשינו שהקשבנו לה, הקרפים הנימוחים שחו ברוטב מופלא של חמאה תפוזים וקרמל (וכנראה גם אלכוהול שהתאדה), קשה לתאר עד כמה זה טעים ומושחת. שווה לחזור במיוחד בגלל המנה הזו.
כל הנ"ל בתוספת כוס יין מוסקדה, כוס בירה, אספרסו כפול ותה עם נענע, כ 360 ש"ח כולל שירות, סכום סביר לדעתנו. לגמרי עושה חשק לחזור ולנסות עוד אופציות בתפריט.